donderdag 17 mei 2012

Come back...

Ja mensen ik weet het, één van mijn goede voornemens was om regelmatig eens te bloggen. maar goede voornemens zijn er om te verbreken :)
Neen neen de oorzaak ligt echter in enkele woelige maanden waar altijd wel iets in gebeurde dat niet zo leuk was.
 Ziekenhuisopnames,slaapproblemen,  overlijden, troubels op het werk, keuzes moeten maken, grote herstellingswerken in huis, en ja de dagen, weken, maanden zijn zo snel om:)
Uren heb ik tekort in een dag. Maar er komt licht aan het einde van de tunnel...meer kan ik nog niet verklappen :)
Kortom ons eerste deel van 2012 was nog niet zo een succes, maar we gaan voor deel twee!

Door al deze dingen sta ik ook een beetje achter met fotomateriaal, ideeen, en al de rest. Maar ik beloof jullie ik ga er werk van maken en ga mijn achterstand proberen in te halen:)
Want mijn schijf van de pc begint stillaan vol te geraken:)

Nu ga ik eerst proberen mijn slaaptekort in  te halen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten