woensdag 11 januari 2012

Winter versus kleur...

De dagen zijn donker, koud, nat...een mens zou voor minder zijn moed laten hangen. :(
Dat is nu iets dat me zeker niet mocht overkomen:) ...en daarom ben ik dan maar dit weekend eens gaan shoppen voor meisje bruin en heb ik weer energie gekregen door al de felle kleurtjes en de leuke prints!

Bij deze geef ik mezelf het startschot van de lente-zomercollectie 2012 en laat ik jullie even meegenieten :)


Geef nu toe, het maakt een mens toch vrolijk he ! of ben ik verkeerd??

3 opmerkingen:

  1. Ik ga hier ook dringend aan Redeat zijn garderobe beginnen:-)).
    Allemaal weer stuk voor stuk mooie dingen. Ze gaat er weer geweldig uitzien die dochter van jullie;-)).

    En voor de mama toch ook iets gekocht hoop ik :-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb een paar hele leuke kleurrijke koopjes hier gedaan:
    http://www.kleinesam.be/

    BeantwoordenVerwijderen