zondag 20 mei 2012

Petit Bazaar...

Wegens het aanhoudende gezaag van onze dochter om nog eens met de trein te mogen rijden, was ik vandaag genoodzaakt om deze wens in vervulling te brengen. Want niets zo leuk als je kinderen tevree te stellen :)
Dus, wij de trein op...richting Gent.
Meisje bruin superblij, zo blij dat ze in de trein in slaap viel. Dan rij je is speciaal met de trein:)

Niet getreurd, want was het nu daar niet juist Petit Bazaar? hmm, wat een goed toeval:)
Voor de eerste keer in mijn leven ben ik daar eens gaan piepen en ik ga zeker nog terug gaan !
 Meisje bruin zeker ook, mister white hmm dat weet ik niet (zeker zijn bankkaart niet ):)


Met de trein zou je er al zijn, zeggen ze ! Wachten, wachten en vervelen.


Eens op de trein hebben we praat :)


Tijger waar ben je?? Na een weenbui is het al maar een halve niet meer :)


Ik rij gratis en ik mag alles !

Gekke bekken daar ben ik zot van :)


Oh klein lief tijgertje...

Dit is dan de buit van vandaag, ik ben er zeer blij mee ! Mister white iets minder...:)
Al goed dat hij me op tijd terug mee genomen heeft richting Mechelen want anders...weet ik niet wat de gevolgen waren !
Petit Bazaar see you next year !!!

2 opmerkingen:

  1. Héél mooie collectie heb je bij!! En wat ziet Mirre er goed uit!!! Het wordt tijd dat we mekaar nog eens 'live' gaan zien binnenkort!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjiek!! Ik ga precies mee willen volgend jaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen