dinsdag 26 juni 2012

Hocus pocus...pats!

Gisteren geplant...vandaag resultaat :) Zeg nu zelf het leven gaat snel, maar de rest ook !


Hmm...ruik je het? kruiden steeds welkom in de keuken :)


Wow, na één nacht paprika's !


Euh, dit is warmoes, ja ik weet het het ziet er zo uit ook :)


Binnen enkele maanden sta ik met mijn voeten in houten vat lekker te trappelen (als dit allemaal druifjes worden )


Wat zie ik daar?


Kabouter lui is ook aanwezig...


Hier ben ik wel eens benieuwd naar :) aubergine in een pot.


Fraisekes...


Nog zo een uitdaging, courgette in een pot :)


Framboosjes, meisje bruin staat geregeld aan deze struik :)



Wow appeltjes !


 en als afsluiter, weer iets rood :)
Als dit allemaal goed komt dan staat ons mondje niet meer stil :)
Het leven in de stad kan toch ook leuk zijn !
Maar niet tegenstaande als ik de komende twee weken tijd heb, dat we ons project iets groter maken
See you soon op het platteland ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten